 
        
        
      
    
    Aktuel driftstatus
Normal drift
Status senest opdateret: 16. oktober 2025 kl. 15:28Driftstatus for XFlow
Driftstatus for eksterne systemer
 
        
        
      
    
    Kendte fejl
- 
      
        
          
        
      
      Der er opstået et problem med CPR-opslag, fordi Serviceplatformen er kommet til at ændre i det data som vi får tilbage. Vi kan desværre ikke gøre noget før det er løst. 
Udbedrede fejl
- 
      
        
          
        
      
      Se status på problemet på Digitalisér.dk 
- 
      
        
      
      Der kan opleves problemer med at indlæse data på brugerdelen, hvorfor data i tabeller og kasser ikke er synligt. Vi arbejder på at løse problemet. 
- 
      
        
      
      Item description
- 
      
        
      
      Der opleves i øjeblikket problemer med login på FK Adgangstyring i forbindelse med overgang til Context Handler 2. Der arbejdes på sagen, som forventes afhjulpet kl. 13. (12:45) Løst 13:30 
- 
      
        
      
      Der var i løbet af 20. marts 2025 udfald i afviklingen af SMS-afsendelser hos vores leverandør InMobile. De manglende afsendelser blev afviklet i løbet af dagen. Løst 20/03-2025. 
- 
      
        
      
      Der kan opleves udfald i forbindelsen til websites for SaaS miljøer. Løst 09/01-2025 
- 
      
        
      
      Der var en smule ustabilitet for SaaS kunder, der midlertidigt forårsagede længere ventetider i XFlow. Løst 5/11-2024. 
- 
      
        
      
      Der kunne i en kort periode opleves problemer med at logge ind på XFlow på nogle SaaS miljøer. Løst 7/10-2024. 
- 
      
        
      
      Vi oplever på nuværende tidspunkt fejl på vores serviceserver, hvilket medfører at dataafleveringer ikke kører. Når problemet er udbedret, vil dataafleveringerne automatisk afvikles. Løst 30/08-2024 
- 
      
        
      
      Løst 23/08-2024 
- 
      
        
      
      Der opleves at digitalpost dataafleveringer fejler med forskellige mærkelige fejlbeskeder. Dette er fejl der kommer tilbage fra serviceplatformen. Vi afventer at problemet bliver løst. Digitalpost afleveringerne begynder at løbe igennem når problemet er løst. Løst 19/06-2024 
- 
      
        
      
      Der opleves at digitalpost dataafleveringer fejler med beskeden "Could not fetch saml token from token fetcher". Vi er opmærksomme på fejlen og arbejder på en rettelse. Fejlen er sporadisk og opleves i mindre intervaller. Beskederne bliver automatisk afviklet, når databehandleren gør et nyt forsøg. Løst 18/06-2024. 
 
        
        
      
    
    Har du identificeret en fejl, som ikke er angivet på denne side?
Tag kontakt til vores support og hjælp os med at udbedre fejl og mangler i systemet.
Telefon:
E-Mail:
 
                         
            
              
            
            
          
               
            
              
            
            
          
              