XFlow KL Vejledningsunivers → XFlow KL Support
XFlow KL: Support
Kontakt
Henvendelse til XFlow KL-supporten bedes udelukkende foretages af kommunen XFlow KL administrator.
XFlow KL Supporten kan kontaktes via følgende:
- +45 87 34 44 94 
Sådan kan vi lettest løse problemet for dig
Du kan kontakte supporten, hvis du oplever en fejl - både i XFlow-platformen eller indholdsmæssigt i blanketterne, eller hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i vores vejledninger.
Når du kontakter supporten med en fejl, er det vigtigt, at du sender så mange informationer med som muligt. Dette skal ikke gøres i et teknisk sprog, men ud fra hvad du oplever, og du må meget gerne supplere med skærmbilleder eller skærmvideo.
Følgende oplysninger kan være relevante for, at vi kan løse sagen
- Dine kontaktoplysninger 
- Navnet på din organisation 
- Er fejlen i XFlow-platformen eller indholdet af en blanket/arbejdsgang? 
- I så fald det er indholdet af blanketten, ønskes navnet på KL-blanketten (navn og/eller KL ID) samt ID på blanket og/eller arbejdsgang i XFlow. 
- Hvor i systemet opstår fejlen? 
- Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod? Sker fejlen, hvis du gør det samme igen? 
- Hvad består fejlen i? Er der en fejlmeddelelse? 
- I hvilken browser og browserversion opstår fejlen? 
- Hvornår skete fejlen? 
- Indsæt gerne billeder, hvis muligt - OBS: Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger. 
Hjælp os med at hjælpe dig
- Angiv "KRITISK" i overskriften, hvis du har brug for akut hjælp. 
- Angiv en sigende overskrift i din henvendelse. 
- Meld kun én fejl ind pr. henvendelse for at undgå, at informationer ikke bliver overset eller forvekslet i sagen. 
- Når du har indsendt en fejl, får du en bekræftelse på mail. Ved at svare på denne mail kan du tilføje nye informationer til den konkrete sag. 
- Vær opmærksom på, at sagen fungerer som en almindelig mailkorrespondance, hvilket betyder, at eventuel intern kommunikation i tråden vil fremgå af supportsagen. Det gælder også, hvis du tilføjer andre på tråden som CC, der eventuelt besvarer din henvendelse. 
